så länge du försöker så kommer det att bli bra!

Denhär dagen har varit ganska så rolig faktist, skrattat ovanligt mkt idag på rasterna haha och när vi kollade film på hälsokunskap hade jag ärligt jättesvårt att hålla mig för skratt, det var helt knäpp tyst man hörde t.o.m sina egna andetag xD haha 
en glad dag idag då alltså :D men lite tomt har det ju ändå kändets när nanna inte har varit i skolan men men :)
gjorde nyss läxorna så nu tänker jag bara lata mig resten av kvällen. 
heejjs svejjs gjus å gnejjs :D
HAHA inatt så drömde jag btw att Jag pratade i telefon i sångaren i Sleeping With Sirens xD HAHAH xD
nog för att jag absolut inte skulle ha nåt emot att prata med han ;) hehe 
hehe lite webcam photos på mig xD 
 
shit, visste inte att Kellin Quinn, alltså sångaren i Sleeping With Sirens har en dotter :O 
gud så sööt hon är! och han också för den delen xD 
men på riktigt, tycker det är så himla gulligt när man ser någon man med tatueringar som håller i ett barn! :D 
naaaaaaaaw :D shit så söt(a) xD
 
omg va söött! <333 jag dööööör!
 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

sv: jåpp , ja har så vittus i halsin :(

Svar: None
Marike Sipponen

2012-10-23 @ 16:17:42
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0