tortilla/taco

alltså mums, vi gjorde det idag när jag kom hem från skolan till mat, haha shit va mätt jag blev, men gott var det! Inte konstigt, det är min favoritmat typ xD 
skoldagen har varit precis som förr, bara det att nanna var hemma så lite tråkigare annars var det samma gamla vanliga. så ja, KRYA nanna! 
 
Idag på finska timmen så sa läraren att vi tydligen slutar 1 typ på dagen på tordag :O blev förvånad men ändå glad xD 
Så funderade jag, eftersom jag är så inspirerad av rött hår nu just så skulle det ju vara jättenajs om jag lagade det blå/gröna på luggen till rött ist, alltså riktigit rött inte orange utan rött! xD ska jag upprepa, rött! hahah xD
så ja, det skulle vara najsigt men funderar fortfarande somsagt...  och det skulle vara permanet färg så då skulle jag ju iaf inte behöva färga om det blå/gröna hela tiden.  
 
Nu ska jag bara fortsätta lyssna på musik och njuta av när inte har några läxor, bara fyke men det var ju bara att få en spik rostig och det är på köksbordet och är helt rostig :)) 
 
aja, vi höörs kära vänner ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

ja behöva int färg om min lugg nå på hela somarin då ja had an röd xD

2012-10-02 @ 17:18:34
URL: http://iwillbreathing.blogg.se
Postat av: Nannaa

alltså ere denhe torsdan vi slutar 1 ? :O vf ska vi gör he ? :O men he e ändå braaa xD

2012-10-02 @ 17:33:15
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0