ÄNTLIGEN --- KLASSRESA IMORGON (torsdag)

alltså jess, imorgon bär det åt till huvudstaden hesa (helsingfors) :DDDD gud va jag har längtat! redan första dagen vi fick reda på vart vi skulle o vad vi ska göra där så sa jag, jag längtar! och imorgon ÄNTLIGEN!!!! haha har varit helt exited precis hela dagen :D det negativa är att man får stiga upp halv 5 för 6 så skulle vi samlas där, på morgonen! men skitsamma, jag tänker ta med en kudde dit så jag får sova, o så tänker jag ta med kameran och ladda den helt full, detsamma med mobilen x) 
har hafft jättemånga foton på kameran som jag aldrig har lagt in, förren nu så ja ni får en bildbomb i detta inlägg ^^ 
dessutom så kom klassfotona idag, blev helt nöjd! så de får ni också se
men jaa, nu kommer bildbomben :D PANG PANG PANG PANG PAAANG haha 
 

tre halsband jag har gjort nyligen =) 
aj aj aj, ett skavsår, eller hade hafft en sten där just vid hälen som satt där och inte lossnade (fråga inte hur) 
 
skolfotoo :D 
alla tree :D 
Mojje :D äldasta kaninen vi har nu just :) och den minsta i storleken också, men jaja han är ju en raskanin så ^^ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0