bildbomben del 2

sånt underlägg som man fick gå på var det på mååånga ställen i helsingfors O__O vissa stenar var så stora så det tog sjukt i fötterna att gå på xD

haha jo, alla har vi ju våra egenskaper xD


nej, det var inte roligt att söka tråkiga ställen på några infotavlor i regnet i sveaborg D:
utsikten på dagen från hotellet
utsikten på kvällen/natten från hotellet, vilken skillnad! xP 
 
och nu tar jag också och bjuder på mig själv xD ja, jag sa ju att det skulle komma galna foton, så här har ni dom! 
 
haha fyfan va vi skrattade åt denhär bilden xD hade någon konstig inställning på kameran och skakade på huvudet på samma gång xD HAHAHA XD
alla har vi ju våra egobilder på sig själv xD men denhär gången från hotellets spegel xD
orkar inte ladda upp mera bilder, del 3 kommer igen imorgon xD 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0