don't say anything, if you gonna say goodbye

denhär dagen har varit helt ok, första och andra timmarna var en riktig plåga!
första timmen hade vi hälsokunskap, och läraren talade om ledband som hade hoppat ur led och berättade om lite allt möiligt och jag är ju en som person som hatar blod och sånt! fan va dåligt jag började må, hade flera gånger lust att bara springa till något wc å spy :O usch! och det var inte bara pg.a det jag började må dåligt, har densåkallade ''tjejveckan'' nu också så hade jätte sjuk mage :(
aja men nu till något annat xD
när jag kom hem från skolan så såg jag på sista av de tre filmerna och det var en film som jag inte vet va det heter xD men den var jättebra och man kände igen sig i den flera gånger :) 
mammas en ''veninna'' är här nu också och så har jag också hunnit vara ut och jogga ikväll, eller ja försökte för den vägen jag joggade på fandes det fullt med små grodor så man fick hela tiden se vart man lade fötterna xD det var flera gånger där jag nästan ropade: SHIITT när jag tänkte trampa på någon xD
 
nu tänker jag bara ta det lungt resten av kvällen och slappa ^^
haha håxade igår btw förren jag somande att jag glömde att ''slänga in ett inlägg'' igår som jag sa jag skulle xD haha men det var ett program på tvn som började 22:00 som jag började att se på xD 
 
shit va långt inlägg :O haha aja ha de bra!
 


mums <33333 hallon med fil :P 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0