I'm ready

med headern och  bakgrunden, blev nog helt ok nöjd :)
skoldagen var ganska tråkig idag, men jaoo. sånt är livet ;) 
Nu ska jag kolla tv snart, och tro det eller ej men jag har faktist påbörjat med att sticka en halsduk :D haha mitt tålamod är åt helvetet, men nu ska jag försöka ta mig i kragen och faktist göra den färdig, så kanske den hinner bli färdig tills första snön kommer så jag får använda den :P 
imorgon efter skolan far jag och mamma på lite småärende efter skolan, OM jag får så tänker jag köpa Sims 3 grundpaketet, har ju spelat det förut med men skivan jag har funkar inte D: men måsta ju spara pengar tills klassresan också som är nästa vecka på torsdag, så ja vi får se :)
nu ska jag dra ner, vi höres :)
 
bild från villavslutningen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0