måndag

helt vanlig måndag idag, och längtar så in i *** till klassresan! det ska bli så himla kul! idag fick vi också veta vem vi delar rum med, och förståss blev det de två man önskade, nämligen nanna o jossa :D haha vi tre i ett hotellrum, jaa kan redan se framför mig att det blir mkt skratt och lite sömn på natten, men skitsamma det blir ju ändå helg när vi kommit hem, alltså på fredag kväll :) 
har börjat också fara ut och springa varje kväll! haha duktig man är ^^ 
och så på höstlovet så kmr jag vara borta nästan hela höstlovet för vi ska med tåg (jag o mamma) till tammerfors och hälsa på lite släcktingar :) gud va länge sedan man åkte tåg, minns inte hellst senast minns bara att jag var skitliten xD typ 4-6 år gammal or something like that ^^ 
nu ska vi äta, o sen efter ska jag ta itu med läxorna och sen ut :) aja vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0