oops

ingen blogging igår men orkade knappt göra något, var helt slut i fötterna och benen efter skolan, så satt jag uppe ganska sent och kollade på någon random film, haha minns inte va den hette men bra var dem men SORLIG xD
idag tänker jag bara ta det lugnt och imorgon får man ju se vad som händer.
alltså när man äntligen får sova länge, så vaknar man kl 9 och är skitpigg man jag somnade nog om till sist, även fast det var svårt xD
aja, ha en bra helg allihopa, det tänker jag iaf ha!
hejs svejs gnus å gnejs ^^

 
 
btw, är min blogg helt konstig på två av mina senaste inlägg?? för mig så sitter de typ ihop... O_O 
komentera om det ser knas ut så vet jag så ska jag försöka fixa det. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

di siter ihop på min dator o :S

Svar: None
Marike Sipponen

2012-09-22 @ 19:54:24
URL: http://iwillbreathing.blogg.se
Postat av: ike

alltså vafan måst ja komenter på dehe vise för att e ska synnas -.-
min komentar ja skrev som tydligen int syns så va
-ja he gör di på min dator å, he va he ja mena :S

2012-09-22 @ 22:08:11
URL: http://justikehere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0