sorry sorry sorry

för den usla bloggningen, vet inte varför jag inte har bloggat har bara inte hafft lust men nu ikv fick jag en sån stor skuldkänsla att jag har inte har bloggat, så ja här har ni ett inlägg så ni vet att jag fortfarande lever xD 
prao veckan har varit superduper mega bra! kmr att sakna att få prata med alla underbara patienter. man fick sig verkligen ett skratt för vissa patienter när de sa något roligt :D 
sen så har jag märkt att det har påverkat mig, är mkt mer socialera med folk, speciellt med lite äldre folk. Om det kmr någon sån emot när man är t.ex ut och gå så har det blivit jag som hälsat först och om de har sagt något så säger jag också något och inte alltid bara. joo, jaa osv xD 
 
 
idag så var jag vid jossa i några timmar, och vi kollade filmen Älska Mig, och ursäkta svordomarna men jag grät så in i helvete xD haha har ALDRIG gråtit så mkt i en film förut, jag grät nästan mer än havla filmen xD När vi kollade på varandra så började vi skratta för vi båda hade tårar i ögonen så skrattade man och grät på samma gång xD haha gud hur det lät xD Vi kollade den via Youtube, så om du inte har något annat för dig så rekomenderas den filmen att se på. Det finns ju del 1,2,3 osv där så det är bara att kolla xD 
 
nu just har mamma hennes någon '''veninna'' här som ska sova över, så jag måste fara från datorn lite tidigare än vanligt för hon ska sova i dethär rummet vi har datorn. 
på tal om datorer, alltså nu ÄNTLIGEN så har vi skickat iväg dendär lappen på beställning av ny dator, det blev en rosa laptop :D 
 
och imorgon så kommer nanna hit, kanske slänger iväg ett inlägg när hon är här, vi får seee :D
aja, hejs svejs ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0