tidsinställt inlägg så att inte bloggen står helt i still medans jag är på klassresa

här kommer 10 sanningar du inte visste om mig och då räknas inte ni, jossa å nanna för ni vet redan allt om mig xD
 
1: har lätt för att gråta och skratta
2: älskar musik
3:  hatar att se djur eller människa dö i någon film
4: 110% djurälskare!
5: älskar att kramas (hellst med någon kille ;) känns evigheter sen sist D: 
6: har sjukt dåligt självförtroende
7: är bra på att lyssna på folk om de har ''svårigheter i sitt liv''
8:  tycker tatueringar/piercingar är skitsnyggt!  
9: hatar spindlar och andra småa kryp 
10: bryr mig alltid mera om mina vänner/familj än vad jag bryr mig om mig själv 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0