usch

vilken dålig helg dethär har varit, känns som om man inte har fått något vettigt gjort :/ 
typ bara degat här hemma medans man hör hur alla andra har hafft det superkul. yeah... 
man får väl hoppas att nästa helg blir rolig, fast nja inte om alla fortsätter som de gör nu. och nu fattar ni inte heller säkert va ni just nu läser, och det vet jag inte heller har bara lust att skriva något men har ingen aning om vad jag ska skriva om...
det ända jag har gjort idag är att legat inne i mitt rum i mörket och kollat tv typ. 
helgerna blir ju bara tråkigare o tråkigare tkr jag, nästan så man tkr skoldagarna är roligare för då träffar man ju roligt folk och på helgerna... dött
nu ska jag fortsätta deppa en stund till, sen får jag väl ta mig i kragen och hitta på något. vilket depp inlägg dethär blev, men ja är inte på humör för skojj nu just. alla har man ju sina skitdagar nångång, och denhär helgen har jag hafft mina..
aja, nästa vecka blir väl roligare när vi har prao :) så vi hörs
 
bilden som inte synns där längre ner på bloggen, för inläggena sitter ihop O_O 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0