awesome cover

Kan sitta och kolla på en massa cover i flera timmar! Seriöst, det är så roligt att se andras versioner på låtar man själv lyssnar på 24/7 ^^ delar med mig några av mina favorter och berättar på samma gång varför jag gillar dem ^^
 
denhär låten har jag nästan lyssnat sönder, men har gillat den så länge så kan inte sluta!
ja, iaf denhär covern gillar jag för hans röst, ja den är helt awesome, han har verkligen talang! Och så är han söt, tycker verkligen du kan ta en titt på den om du har lite tid över ^^
 
öronorgasm nästan under hela låten räcker det?! XD 
 
en av mina favoritlåtarn är jag var liten, och han framförde låten sjukt fint i akustisk version! 
och videon är ju såklart fin haha :D och så är han snygg XD 
 
hahah denhär cover tycker jag är så rolig xD han fortsätter att sjunga och ignonerar att killen i bakgrunden sätter en massa lappar på hans ärm X'D själv jag blivit jäkla iriterad på det om det var jag som sjöng, haha men han lyckas på något sätt skita i det xD Men han sjunger ju bra iaf :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0