dag 3 - Tio sanningar om mig

1: brukar vara för det mesta ganska flummig
2: har lätt för att gråta typ i filmer XD
3: bryr mig om andra typ 100 mer än vad jag bryr mig om mig själv
4: är rädd för att förlora vänner/familj 
5: älskar musik!! 
6: älskar att sova xD 
7: är jävla kittlig under fötterna, har t.o.m svårt att klippa tånaglarna ibland bara p.g.a det XD
8: hatar verkligen att städa mitt rum, fattar inte grejen med att städa för det hålls kanske städat i typ 3 dagar, sen ser det likadant ut igen, samma sak om jag ska bädda sängen, varför bädda den när man ändå kryper ner i den på kvällen/natten?
9: varken röker/super eller nåt sånt för jag hatar allt som har med alkohol att göra, kan ha lika roligt utan alkohol om man säger så ^^
10: är en nattmänniska :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0