dåligt humör, check!

Hela dagen har jag varit ganska ja, blivit smått irriterad på saker och ting, och nu på kvällen blev det värre,
usch hatar när man har den där känslan ''life is meaningless'', har haft den känslan hela dagen! 
man har bara lust att gräva ner sig själv under jorden och hoppas på att någon hittar en, vilket ingen knappast skulle göra.
Nu börjar mina tankar gå alldeles för långt så jag tror jag ska sova och hoppas på att mårgondagen blir en aning bättre,
kollade också btw en till Maria Wern film den hette ''pokje försvunnen''
och imorgon vill jag kolla på ännu mera filmer! Det är så skönt att bara koppla bort verkligheten för en stund, för det behövs vissa dagar, som denna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0