förvirrad!

gissa vad jag just läste på fb? Jag läste på Liam Espinosa's facebook då han skrev såhär: Its now official, Jimmie Strimell (Dead By April) is joining the band!
You can check us out at:
http://www.facebook.com/EndsWithABulletOfficial
 
Liam Espinosa - Vocals/screams/rythm guitar Jimmie Strimell - Growls Marcus Rosell - Drums Eric Bogren - Lead guitar Diederich Castro - Bass
 
 
jimmie + liam är ju jättemega super awesome!
men det känns som att Jimmie ändå hör till dead by april, men såklart det här blir skitbra men ändå! 
ska bli roligt att höra hur det kommer att låta!
Men jag saknar fortfarande att inte ha Jimmie i DBA D:
 
aja nu ska jag fortsätta kolla på tv, känner att jag någolunda börjar bli frisk nu igen också btw! :D 
*happyface* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0