guess whuut??

nu äntligen sitter jag med röd färg i håret :D som jag har längtat!
lämnade hela luggen svart, men den ska jag färga ikv lite senare igen så man slipper mini utväxten på samma gång!
denhär röda färgen gillar stort, det var något nytt paket, men märket var ju no Garnier, men paketet var extra stort, och så innehöll det olja, vilket är bra för håret och så gjorde det att färgen sugs in i håret fortare och lättare, så det nöter knappt något på håret! 
och det bästa av allt, det luktade inte! alla färgämnen som man färger håret med så brukar ju lukta så in i helvete så jag brukar nästan alltid får huvudvärk xD men inte denhär gången!
 
nu ska färgen vara i håret ännu i 10 min, sen sköljer jag bort det! ha de gött!
 
sååå charmig man ser ut nu just!
 
or not XD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0