haaii ^^

najs dag, imorgon är det redan torsdag? och i övermorgon fredag?! shit va fort det har gått! 
för mig känns det som att man just hade påsklov, och snart har man gått 4 dagar i skolan XD
när jag kom hem tog jag en värktablett, och kollade på tv i säkert 2 timmar och vilade, och kan säga att det hjälpte a lot!
I don't get it why jag måste ha huvudvärk nästan varje dag, OM det är pga av ryggövningarna tycker jag det är lite knas, de är ju menat att hjälpa inte ge mig huvudvärk precis xD
meen vi får se, det kanske är pga stress eller nåt annat, eller så är jag helt enkelt inte utvilad.
 
och ändå sover jag till 12 varje helg XD men jajja ^^ 
idag hittade jag också min ''baseboll jacket'' och fattar inte hur jag inte har kunnat använda den, förren nu? den är ju skitskön! 
imorgon efter skolan far jag också på lite ''ärenden'', bla RÖD HÅRFÄRG och en ny eyeliner haha XD
och så far vi ju å handlar som vanligt blablabla. intressant? YES! (or not)
nu är jag ensam hemma kan man väl säga, mamma är i arbetet och kommer hem halv 9, och hasse är ute!
nu tänker jag fan passa på att njuta av hög musik, men jag vill ha ett par högtalare till datorn! 
haha alltså shit va det är mycket jag vill ha nu just, allt från ny tfn till hårfärg, till högtalare till både dator OCH tv xD
på tal om tv, vill jag också ha en ny tv XD haha nä nu får jag skärpa mig, låter som en 5åring som bara vill ha och ha saker xD meen nåja, maybe I am? ^^
 
nu ska jag njuta av lite hög musik, kom just på en sak, kan man inte koppla radio högtalare till dator? 
nej jag är ingen som kan nånting med elektronik!
nä nu avslutar jag detta inlägg, men känner mig bara så glad! haha nä HEJDÅ!
bäässt kvalite osv, jao!

Kommentarer
Postat av: Nanna

minns du i 7on då vi hålld på me våran DIARRÉ FÄRG!!??
xD HAHAHAHAHAHAHAHAH

Svar: HAHAHAH jajjamän :D alltså shiieett XD
Marike Sipponen

2013-04-03 @ 18:24:24
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0