helloo

sorry för dålig uppdatering men jossa kom ju hit efterskolan och sovde över och for just hem, vi kollade på en film eller ja det var nog mer jossa som ville kolla på en film som hette:
men den var nog ganska bra, inte alls läskig men man satt ju nog ändå med kudd ifallom XD
 
vi sovde ju igen i min klädskrubb haha, och där finns det ju inga fönster så det var kolsvart under hela natten, så idag när jag vaknade (trodde klockar var typ 12) så såg jag till min förskräckt att kl var 15:22
hahah så väckte jag jossa ja då fick vi fart på bena kan jag säga, halva dagen gick ju åt att sova ju :O XD 
men nåja, man är ju utvilad om man säger så ^^
 
 
just kollade vi också på en film som var:
men den var så konstig, det hände aldrig något läckigt i den fast det var menat att vara en skräckfilm :O så slutade den helt konstigt också så den var en ganska konstig film XD 
men helt okej men man blev irriterad flera gånger i filmen på en massa saker som hände xS
 
vi far ut och fotade igår bara för att det var så fint väder när det just hade slutat regna så bilder kommer upp lite senare idag tror jag ^^ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0