hellooo

Imorse när jag vaknade av min väckarklocka (noshit att jag vaknade XD) ja så jag har ju på Radio Rock på väckarklockan så då just i den sekunden så började en låt, som jag helt hade glömt bort och ett awesome band dessutom... Nightwish! haha ja, jag vet inte hur länge jag har diggat deras musik ända sen liten,^^
länkar låten i slutet av detta inlägg, ja nu kan ju ana hur svårt det var att stiga upp när låten var så lugn och när hon desstuom sjunger om ''I wish for this night time to last for a lifetime'' haha, passade peeerfekt! xD
 
dagen var okej, förtuom att vi skrev det EFTERLÄNGTADE provet, höll seriöst på att somna när man satt inne i två timmar utan rast, dedär sista minuterna kände jag bara hur mina ögonlock ville stängas.
sen kollade vi färdigt filmen på finska, och ja den var den bästa hittills som vi har sett på finska timmarna, haha hann t.o.m släppa några tårar i slutet när det var begravning i filmen XD XD lipsill här hej!
 
och imorgon har vi förhör i BiGe wohooo lixom -_- som om inte provet skulle räcka...
ska väl ta å börja läsa till det nu, sen ska jag också söka runt på lite filmer att ladda ner ^^
 
tror jag är beroende av denna låt nu just >__< 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0