latmask? mjo :3

alltså seriöst, jag MÅSTE städa mitt rum! det ligger kläder ÖVERALLT, och min säng har varit obäddad nu i flera veckor XD haha men klart jag bäddar den som det kommer gäster, eller nån kommer hit, men annars hittar jag inte någon mening med att bädda den när man ändå kryper ner i den på kvällen så ser den ut likadann som förut!
nu äntligen har jag den den saknade eyelinern och röda hårfärgen, tror jag ska färga det på lördag, och så färgar jag svarta (utväxten) i svarta luggen som jag ska lämna svart och så några slingor ^^
imorgon far och simmar från gympan, inget stort YEY från mig inte, för det är alltid så kallt i vatten när man är ovan xD
meen de ska väl gå ;)
nu ska jag försöka städa, ska lägga på lite musik så ska det väl gå, hoppas jag, så nanna får rymm imorgon är hon kommer efter skolan till mig XD
hejjs svejjs :)))
 
denhär låten är jag helt beroende av, den tänker jag ha på ny när jag ska städa och några andra xD
en av orsakerna är att Just Dance, och Poker face är väl de ''typiska'' lady gaga låtarna som faktist går att lyssna på, men denhär versionen är helt mega grym!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0