osäkert

osäkert hur det blir imorgon, skola eller ej är frågan. Om man ska tänka logiskt så skulle jag väl måste va hemma å vila upp mig så att det inte blir värre, men jag vill ju inte heller ligga så mycket efter i skolan och när vi har fredag imorgon så har vi nästan som värsta timmarna förutom gympa, såna timmar som det är lite bajsigt att ligga efter i!
så jag har ingen aning! förvirrad, jao!
haha en sida jag har suttit inne på nästan hela dagen idag är swefilmer och sökt efter bra filmer. Har så många jag vill se men minns inte namnet på dem D: ända bajsiga med den sidan är att vissa filmer så har kvaliten upp åt röven XD
nöjj nu ska jag lyssna på musik, tro det eller ej men jag har inte gjort det nästan nå idag! Och det är väldigt ovanligt enligt mig för annars så brukar jag lyssna på musik 24/7 XD
ajaa blablabla heitå
 
random bild från klassresan på båten, haha shit pommfritt vilka minnen! jag vill tillbaka dit nu! 
denhär båtresan på vägen hem när vi skulle till hotellet spårade ur så in åt röven XD har aldrig skrattat så mkt och så länge under hela mitt liv XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0