*stel*

är jättestel i hela kroppen typ när jag kom hem från att ha varit ut och gått i säkert över 10 km och for ju sen efter till kusinerna och drack mjöööd och spelade lite Wii med dem ^^ 
men shit vilken kväll, vet inte när jag senast ha skrattat såhär mycket på en kväll haha bara för att vi började prata om en massa minnen och så när man hade varit ute i några timmar blev t.o.m munnen helt stel så man fick inte framorden rätt x'D 
imorgon är det ju 1:a maj för den som är liiiiite efter så far o firar det med nanna o jossa på stan, haha kan redan föreställa mig hur kvällen kommer att sluta, kmr ju typ att vara helt i sockerfyllan typ hela tiden x'D kommer också att passa på att vara uppe sent ikväll och sova länge imorgon hah! 
har lust att se någon film men vet inte vilken, vill se någon skräckfilm men det ska jag absolut inte göra ensam, isåfall kommer jag inte kunna sova resten av veckan XD
orkar inte gå i duschen ikväll, så jag ska gå imorgon ist förren vi far dit till stan ^^ 
 
i väntan på nanna xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0