första gymnasiedagen avklarad!

Mitt huvud höll på att explodera för man fick typ en bomb av en massa viktig information varje timme, hur förväntar de sig att man ska komma ihåg allt sånt?!
Nu dessutom så fick jag min första läxa, första dagen som var finska ord som blir skriffligt förhör på imorgon... wiieee 0___0 
Men god va väder det är! Det har typ varit mulet, och sen har solen kommit fram, men nu när vi slutade härregud det haglade, ösregnade och sen mittiallt började det åska och blixtra! man bara vafan, vädret värkade inte heller tycka om att skolan började igen elr nåt.
Så det första man fick göra när man kom hem var att byta om till torra kläder...
 
Imorgon har jag iaf gympa första lektionen i högstadiet, asså jag saknar verkligen högstadiet to be honest!
Allting var så mycket lättare där och timmarna var roligare!
Här i  gymnasiet är det typ bara prov, förhör som gäller och en massa nya saker!
 
aja, får väl börja läsa på finska orden nu, häjjs 
 
såhäär glad såg man ut ungefär då man var plaskvåt när mna kom hem...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Allt bra??
Kolla in på min blogg :)

Svar: jaadå ^^ japp ska göra de x)
Marike Sipponen

2013-08-13 @ 20:03:04
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0