headerbild

tog idag några headerbilder och tog en som jag blev någorlunda nöjd över, men jag orkar inte börja med en ny header, började lite men det sket sig så får börja om imorgon, men har ju iaf bilden färdig så lite frammåt kom jag ju idag haha ^^
hade världens finste ställe att lägga kameran på, hade en tvättkorg som var upp&ner, och en legolåda och ett spel som var uppradade på varandra HAHAH xD man taver vad man haver ^^
imorgon kommer nanna hit efter skolan o sover över, så bloggningen blir som den blir xD
 
 
här är bilden btw xDD 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adriana Aroose

Gör du bloglovin byte? :)

Svar: har inte ens bloglovin så nope ^-^
Marike Sipponen

2013-08-16 @ 09:25:03
URL: http://aaroose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0