hemma igen

kom just hem med lite skolböcker... och *trummvirvel* ROSA TOAPAPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asså seriöst, den personen som kom på att börja laga toapapper i rosa är fan smartare än Einstein!
i mitt hem i framtiden kommer jag ändast köpa rosa toapapper typ!
Man såg riktig allas miner när det mittiallt var en hel rosa hylla, alla var helt WOOOAH när dem så det, och jag var en av dom haha XD
När jag såg det först var det värsta HALLELUJAH moment i mitt huvud typ!
 
 
 
 
 
,,,dethär var nog det mest konstigaste inlägget jag nånsin har skrivit på denna blogg... men yolooo xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

alltså nääää va gollot vessapapper :') xD HAHAHHA

Svar: hahhaha jaaanååå!!! x'D
Marike Sipponen

2013-08-14 @ 19:06:38
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0