hihi

Idag när jag vaknade var jag ensam hemma...det var helt kolsvart i mitt rum, bara en av katterna var hemma och sovde, när jag vaknade trodde jag att klockan var kanske 12?
men till min stora chock var den 15:31...
härregud jag log och gapade jättelänge och trodde inte mina ögon, nåjaa man är ju utvilad, men dethär leder till att jag kommer att vara uppe jättesent inatt istället XD
Drömde hel knas drömmar inatt också, man kan kanske kalla det till marddrömmar, usch vill inte ens berätta var det var men roliga var de inte iaf!
Idag kommer jag att vara ensam hemma hela dagen/kvällen :'D yeey!
 
ajaaaa.... bajbaj x)
 
solig bild på mig från igår ^_^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0