kvällsinlägg

borde väl egentligen sova vid denhär tiden, men fick lust att göra ett litet snabbinlägg bara sådär randomt x)
Imorgon är det skolfotografering, hoppas man blir någorlunda lyckad, imorgon tänker jag äntligen ta mina creepers ^^ heheh xD
näjj, nu ska jag tvätta bort sminket, ser ut som en zombie typ, ni vet då man har duschat med sminket på och man ser ut som hon i The Grudge ellet når :0 charmigt... xD
 
alltså ååh, kan det inte bara bli helg nu? vill soovaa!!! 
har varit så jäkla trött dehär morgarna! 
det är nog det mest plågsammaste med skolan, att stiga upp på morgarna! 
ussdå x_x 
nu ska jag borsta tänder och sånt, natti natti ^^
 
 orka va normal xDD
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0