ny design

efter många beslutångest och flera beslut, och måånga pauser så blev det äntligen den här designen, haha hade skitsvårt att bestämma mig för vilken bakgrund för hade så många fina att välja på, meen det går ju alltid att byta sen x)
Medans jag har suttit och fixat så har jag lyssnat på We Came As Romans, alltså ååh, dom blir bara bättre å bättre för varje låt man gör av dem! :0
Tror jag heeelt klart att jag har funnit ett nytt favvoband, nej förresten jag tror inte, jag vet att jag har gjort det! xD
Är redan trött konstigt nog även fast jag sovde typ bort halva dan idag? 
Men vill inte sova ännu, har så mycket att göra xD
fattar inte grejen, om man är på dagen på datorn, finns det typ inge att göra, men på kvällarna då man måste sova så då minsann hittar man plötsligt en massa saker att göra :0
 
lägg märke till att pelle också fick hamna på bilden lol xD 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

He vort ju fint heje ^^

2013-08-25 @ 19:51:14
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0