sista sommarlovsdagen

ÅÅÅH idag är det sista dagen man är fri typ D: let's cry a bit.. :(
näämen ser både fördelar att börja i gymnasiet och nackdelar. Ska bli spännande men mygood va nervös jag är!
Känns som att man är typ nästan vuxen när man börjar gymnasiet, och jag är så långt som man bara kan komma från vuxen xD
Vi färgade just mitt hår, samma färg som förut, alltså svart, men nu är jag utan utväxt.
Nu idag ska jag bara njuta och börja sådär småningom försöka bli medveten om att man ska stiga upp 7 imorgon 
-___-
nåja, nu ska jag få på mig nå kläder, sitter i typ knästrumpor o underkläder och skriver detta inlägg hahaha XD
 
min skolväska ^^ 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha nää vilken sjukt awesome väska :d

Svar: haha taack :D
Marike Sipponen

2013-08-13 @ 21:41:26
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0