tänkvärt!

detta är verkligen tänkvärt!
finns inte mer sårande att höra är när någon talar skit om nån de inte ens känner som person!
har själv varit med om det ett antal gånger i mitt liv, men har nu till sist insett att det är så jäkla onödigt att ta sin egen tid och grubbla på sånt som inte ens är sant, och som dessutom är så otroligt onödigt att ens bry sig i!
Som om folk inte har bättre för sig än att tänka skit om andra hela tiden?
Alla får väl vara som dom är, ha på sig vad som vill, leva sitt liv som de vill, ja menar det är ju deras liv som dom bestämmer över! 
Något jag stör mig så otorligt på är att enligt dagens samhälle så ska man vara precis som alla andra för att bli accepterad, ha precis samma kläder som andra, lyssna på samma musik, vara på samma sätt, se ut som andra!
Varför vara som alla andra när man kan helt enkelt vara sig själv?
Världen skulle ju bli så jäkla tråkig om alla var precis som alla andra!
Alla borde bli accepterade som de är! 
 
 
En annan sak jag också har märkt, t.ex om dör/tar självmord
helt plötsligt börjar folk bry sig! Men ingen visste knappt vem personen var förren allt det var för sent!
Lixom.. varför ens bry sig när det är för sent, när man borde ha brytt sig medans den personen fortfarande var i liv! 
Samma sak när en kändis dör, de som inte ens visste vem kändisen var förren hen dog så ska man ju inte sätta upp bilder och skriva ''R.I.P'' :0 lixom wuuutt? Varför ens bry sig då?
 
Säg va ni vill, men jag tycker det känns en aning fake att då helt plötsligt börja bry sig angånde båda sakerna jag skrev om!
aja det var väl det, var bara tvungen att skriva av mig, för det är saker jag verkligen stört mig på!
 
Bullied | via Tumblr
 
Over | xxDead_Girlxx | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0