gifpal

Bjuder på random gifar jag gjorde just lol.
bara en aning liiiiiiite uttråkad heheh xD
 
en lite mini hälsning till er ^-^
 
GUESS WHAT! Just när man satt och var som mest deprimerad över att man skulle ha en lååång Biologi timme och att både högstadiet och lågstadiet fick sluta kl 1 och vi 15:00 idag men helt plötsligt på håltimmen efter maten sa rektorn att vi fick sluta samma tid som de, man bara FUCK JEE hahah glädjen man fick var obeskrivligt bra! Imorgon är det julfest och sen JUL LOOOV!!! Som jag har längtat! :3

Kommentarer
Postat av: sannie - fashion designer i London

Jag har brist på inspiration.. vilken kändis tycker du jag ska rita härnäst? ^_____^

Svar: Haha oj, beror på vad för kändisar du gillar ^-^ Varför inte rita nån förebild du har (om du har nån xD) Eller rita någon snygg/favoritsångare? :') Meen om du frågar mig så... Oliver Sykes, Vic Fuentes, Austin Carlile eller Chis Motionless, Kellin Quinn eller nån sån heheh :3
Marike Sipponen

2013-12-21 @ 21:04:25
URL: http://nattstad.se/sannies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0