Godmorgon/Goddag

Det känns verkligen som att tiden på jullovet har blivit en ond cirkel, jag kan inte sova på natten, ligger upp till kl 05:00 på morgonen och har inte ännu somnat, och sen vaknar jag upp kl 2 på dagen...
Så sjukt jobbigt att ha så mycket energi på natten så man bara hittar på en massa saker, igår fick jag en sån lust att städa rummet t.ex men så när jag vaknar upp och ska göra det har jag inte lust med det mera. haha.
Har suttit och spelat gitarr och sjungit en massa Sleeping With SIrens låtar på gitarren, haha med en morgontrött röst..går väääldigt bra, eller så inte xD
 
Annars då, vad händer idag?
Ska iaf börja packa idag. Min mamma är sjuk, och vi brukar annars fira nyår med två andra familjer (tradition) men det blev ju inget av. Trodde det skulle bli världens tråkigaste nyår,  min räddare i nöden Jossa frågde om jag kunde fira nyår ist med henne. YEYEYE! xD
 
 
*våldtar replay knappen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0