jobbig natt

 
Man vet att man trött efter en låååång skolvecka för grävmaskinen hade varit här i 1 timme redan och jag hade inte vaknat fast t.o.m min säng skakde och fönster! xD
Asså p.g.a oljudet utanför mitt fönster så drömde jag att det var sommar och alla i min familj var ute och sågade ner träd, och alla hade varssin motorsåg och det var jättehårt ljud i min dröm XDD
meeen ca 07:00 steg jag upp och bytte rum sovde dock väääldigt dåligt där med, well tur att det snart är julllooov!
Men dom som tyckte det var messt jobbigast var nog våra katter, båda två var skiträdda och bara skakde och hjalmade som om de höll på att dö elr nåt, stackarna :c
Nu ska jag kolla på en massa avsnitt av olika serier som jag har missat!
 
bilder från sommaren :3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

söt!

Missa förresten inte de tre sista luckorna i min bloggs julkalender som innehåller kravlösa tävlingar med fina priser!

2013-12-22 @ 20:04:30
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0