Smått halvseg uppdatering

Igår var det ju julfest, vilket var superkul! Efter det åkte jag en sväng till mommo...och jaa det bästa med att vara hos mommo när hon bakar en massa tårtor tills min kusin som fyllde år Är nog att slicka skålarna haha XD
Så fick jag vara den som ''provsmakade'' om det var gott eller inte.. haha fyfan vad det skule va awesome jobb att provsmaka tåror om dom är bra eller inte! XD
Idag åkte jag en sväng in till stan med mamma på lite julklapps köpning, vi var ute i lite sista minuten men vi hittade det vi skulle ha så ^-^ Och så kom jag dessutom hem med två nya tröjor x)
Efter det for vi på en middag med mammas chef och hennes familj, måste dock säga att pizza/skräpmat är så mycket godare än jätte dyra restuaranger! :0 haha!
När jag kom hem lade vi upp julgranen och jag klädde den, nu äntligen fick man lite mer julkänsla!
Bara några dagar kvar till julafton AHMAIGAAD!!! :DDDD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0