tårar, svett, tårar

Ja ni ser rätt, kl är 04:48 då jag skriver detta inlägg och har inte ännut börjat sova och ska upp halv 11!
Orsaken till varför jag inte sover var för att jag blev tipsad om en film/dokumentär som jag blev så nyfiken för den lät så intressant...vilket ledde till att jag blev illa tvungen och började kolla på den... och ångrar det stort.
Fyfan va jag grät, fick världens panik attack i slutet av filmen vilket var skit läskit! Har aldrig känt så förut, hjärtat slog så hårt att det t.o.m tog ont och kunde inte andas normalt på en lång stund, greps av panik och kramade typ sönder kudden jag hade i famnen och tårar rann som rinnande vatten typ.
Detta var nog veckans mest WTF moment för min del.
Vet inte om jag överreagerade eller inte men nu efteråt när jag tänker på det kan jag inget annat än att skratta xD haha härregud.
Ni kan kolla på den hääär
 
Neej, nu ska jag sova! Härregud kl är 05:10 nu när jag skrev inlägget klart.
sova ---> nuuu!
Imorgon åker jag btw till stan så bloggningen blir inte den bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0