Vad jag fick till julklapp

Vaknade upp 10, började redan öppna nannas och jossas julklappar för jag var för nyfiken xDD
Har fått en massa nödvändiga julklappar för engånsskull, fick en sjuksöt mugg av jossa, och ett awesome halsband av nanna, vilket behövdes för jag har typ halsbandsbrist!
Har fått bl.a 50 euros presentkort till Carlings, och 35 euros presenkort till Gina Tricot + 150 euro i pengar xD
Sen har jag fått en ny gitarr + en gitarr stämmare, en jättestor sminklåda, min efterlängtade Playboy parfym som luktar som himmelriket haha, världensmysigaste tofflor + världens skönaste pyjamas och en badrock, en kalender, en bok hur man ritar ansikten, en ordentlig locktång, 2 par nästan likadanna mys strumpor, tights, en handduk, och en massa body lotion's och shampoo'n + en heeeeel deeeel godis, hahah har redan ätit för mkt så jag mår dåligt och har ännu jättemycket kvar! :0 
Tror det var allt jag fick, har säkert glömt något men det var det mesta iaf!  ^^
Vi var nu ikväll bara framm&tibaks till mommo och moffa, hahaha och fan vad vi skrattade där! XD
Och det hela började med att spillde ut lite Jaffa på bordet ....  XD
Hela familjen var samlad framför Kalle Anka och Svensson Svensson framför tv:n. Kände mig ganska foreveralone för jag var typ ända som satt och skrattade när vi kollade på Svensson Svensson XDD hahah!
 
Denna jul har faktiskt varit den bästa på länge! :D 
ska visa bättre och mera bilder imrn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0