brist på att göra

Tre saker jag inte förstår mig på: mig själv xD, vissa personer, elektronik xD
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet en lampa, pennor, papper
Tre saker jag gör just nu: sitter i sängen, lyssnar på musik, skiver detta test
Tre saker jag vill göra innan jag dör: se DBA live igen, skapa en egen familj, gifta mig xD 
Tre saker jag kan: skratta åt mig själv, vissla,  snubbla xD
Tre saker jag inte kan: slicka mig själv på armbågen, gå ner i spagat, hjula
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: mig! xD, musik, dina föräldrar
Tre saker jag skulle vilja lära mig: att flyga!, acceptera mig själv, sluta klaga på allt xD
Tre favoriträtter:pizza, gröt, taco mat ^^ 
______________________________________________________________________________________________
 
7 fakta om mig:
1.
 hatar spindlar
2. familjen och kompisarna betyder allt!
3. kan verkligen INTE leva utan musik
4. bryr mig mer om andra än va jag bryr mig om mig själv
5. har lätt för att gråta/skratta
6. är dålig på att laga mat xD
7. är en djurälskare 
 
______________________________________________________________________________________________
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0