frisk? HAH lol no.

ungefär så känner jag nu just, for hem idag efter andra timmen för jag for till skolhälsovåraren och mätte feber och hade 37,4 D: blä att jag aldrig ska bli frisk :( >_<
nu när jag kom hem, det första jag gjorde var att byta till mjukiskläder och hoppa ner till sängs, tänkte bara ''vila'' lite men nejdå, vaknar upp 2 timmar senare av att jag hade somnat xD 
 
ja nu kan jag garanterat säga att inatt kommer jag attt sova dåligt nu när jag sovde på dagen, så är det ju alltid! 
meeeeeeen, nu ska jag kolla på tv. ligger i sängen inlindad i tänket och en filt bara för att jag fryser såhäääääääär mycket. 
men vi hörs väl, bye ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0