i'm sick of being sick

var just i duschen för senast jag var så var på tisdag kväll xD usch, alltså ja det märks nog att jag inte är frisk ännu på länge, i duschen så fick jag stå under kallvattnet för jag svettades för febern höll på att gå ner för jag har ganska just tagit en värktablett, ja ni vet ju när man har högfeber och tar en febernedsettande tablett så svettas man ju som en gris, vilktet jag gjorde i duschen och nu :O 
höll seriöst på att svimma i duschen, mittiallt såg jag bara suddigt och sto och böjde mig  nerxD 
ganska skrattretande hur feber kan påvärka en xD 
 
hoppas jag är frisk till måndag, men dom det känns nu så knappast, men hoppas kan man ju alltid! 
denhär helgen kommer jag ju inte göra ett skit, tänker bara ta det lugnt och sova mycket och dricka varm saft eller chocklad kaffe  eller oboy xD 
 
aja, nu ska jag efter nåt att äta, måste seriöt få i mig nå mat, har knappt ätit något idag, bara druckit en massa vatten och saft...
 
 
-bildlöst-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0