Tuesday

denhär dagen har varit faktist ganska bra, eller ja jag försovde ju mig inte så ^^ 
gissa vad! :3
 
jag har blå färg i håreet, haha xD jag vet inte huuuur länge jag har gott och tänkt att jag vill ha denhär ljusbruna slingan blå, så nu hoppas jag att den är tillräckligt ljus för att färgen ska ta ^^
trodde inte blåa färgen skulle räcka, men jo visst gjorde det ^^
haha ni anar inte hur våras wc så ut när jag färgade, det var blå ''klottat'' ner över hela lavoaren och mina händer var blåa, fast jag hade på mig handskar men det kom igenom XD 
 
aja, nu ska jag vänta på att klockan blir prick 18.00 och sen ska jag tvätta ur färgen och gå i duschen på samma gång, för jag har blåfärg på halsen också XD
men aja, vi hörs väl :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0