hoome ^^

skoldagen kändes jätte kort, för vi var ju till YA lekt. 1-3 så man bara YEY vi missar matte haha xD 
sen när vi kom tillbaka till skolan var vi i datorsalen två timmar och sista timmen engelska, så rätt najs dag faktist ^^
men något som är mindre YEY är att vi har 3 läxor till imrn, ORKAR INTEEEE! D: 
 
igår kollade jag Jaws 1 eller ''tappajanhai'' som det hette på finska, fast jag såg det när jag var alldeles för liten första gången, kanske 7,8,9 år? och åldersgränsen igår var ju 16 år haha ^^ men den var spännande xP sen efter jag hade sett filmen färdig så kom jag på att jag inte hade duschat på kvällen, å klockan halv 12 så tog jag en dusch, ja det märkes ju nog att man hade sovit med vått hår, för man såg ut som värsta rölli  imorse xD 
 
imorgon ska vi, eller ja okej mamma med våran katt IGEN till veterinären, för han ska på en granskning, eftersom han var sjuk för 1 vecka sedan. 
 
sen så fick vi ut engelska förhöret, och jag är såhääääääär nöjd! :D 
nöjj nu avslutar jag detta inlägg, skriver om så random saker så det blir bara knas.
heeejjs svejjs
 
me todayy :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0