trött+sjukhals+hosta = :(

ja rubriken säger allt, har haft sjuk hals precis hela dagen idag, trodde det skulle gå över efter jag hade ätit och druckit något men icke... jaja that's life! xD 
 
dagen kortfattat idag har varit konstigt nog ganska rolig, eller ja okej inte timmarna men rasterna speciellt ^^ 
imorgon har vi BiGe förhör, usch... jaja jag har läst till det jag kan alla skelett delar, men det är musklerna jag blandar på, så ja vi får ju se hur det går ^^ haha detdär rimmade XD
 
alltså mitt kvällsnöje denhär veckan har varit att rita! maaybe lägger ut en bild, när den är klar! men ska försöka få teckningen för en gåns skull, bra! haha noshit? 
 
nuuuu ska jag fortsätta lyssna på ett band jag blev tipsad om igår av en person, nämligen UnsraW :D 
heejjs svejjs ^^ 
 
bild jag gjorde just ^^ texten är från en blood on the dance floor låt ^^ 

Kommentarer
Postat av: nanna

ja har i halsin ja o :/

Svar: åååh D:
Marike Sipponen

2013-01-30 @ 19:36:33
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0