Troubles will come and they will pass

ganska najs dag, även fast timmarna har varit såhääääääääääär tråkiga xD men jag överlevde ju!
imorgon kommer nanna hit efter skolan :D och på gympan så ska vi väl skrinna, hoppas jag för det finns inget jag mera hatar än att ta med skinnskor/skidor till skolan det är så jobbigt när man åker buss xD 
nu ikväll har jag känt mig riktigt stolt, har städat! xD haha tagit bort två stooora klädhögar som nästan har ramlat ner på golvet xD
 
aja nu tror jag att jag ska sova, så man orkar upp imorgon igen.. jess snart helg vilket innebär SOVAA!
 
 
hahah ganska rolig bild som jossa tog en gång via skype på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0