typiskt mig

jag satt och spelade sims 3 -årstider och var som mest nöjdast så började min sim prata med en som var ganska snygg, och de blev ihop o allt var perfekt, till jag och han deltog i korvätartävling... min sim var så mätt så jag tänkte att jag skulle göra henne lite mera hungrig, men så just så stannade dator när jag tog musen och trog på stäcket som gjorde henne mera hungirg så mittiallt var stäcket på noll, och hon föll ihop på marken och sen kom liemannen och jag fattade inget, men sen fattade jag, hon dog xD alltså vafan xD jag skulle ju dra liiiiite på stäcket inte sååå mycket -_- haha ska man skratta eller gråta över att jag just dödade min sim?! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0