50 snabba frågor (brist på att blogga om)

 

1. Vad heter du? Marike Sipponen

2. Hur gammal är du? 15 år

3. Vart bor du? Korsholm
4. Hårfärg? Svart
5. Ögonfärg? Gröna
6. Hur lång är du? ca 172 cm
7. Kär? Nope!
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Öhm....
10. När och vem kysste du senast? Ingen aning!
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej!
12. När hade du senast sex och med vem? ....
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? nästan 4 mån tror jag?
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? ½

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? snälla som vågar bjuda på sig själv och vara sig själv! och som är ganska flummiga? xD 
17. Vad har du för mobil? LG optimus l5 (om jag minns rätt?
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? ge bort en massa till familjen, lägga till i mitt konto, och shoppa!

19. Favoritland? Sverige eller Finland! xD
20. Favoritfärg? pastelfärger, men typ ljuslila, ljusroa och ljusblå ^^ 
21. Film? finns så många bra!
22. Bok? Hatar att läsa böcker xD
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Ögonen
25. Vad gillar du minst med dig själv? Kanske att jag är jämt och ständigt så lättsårad?
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma! <3 
27. En person du älskar - kan inte välja bara 1! 
28. En person du hatar - Finns många men inget jag skriver ut här!
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? Inte vad jag vet?
31. Vad är det bästa som hänt dig? att jag föddes? hahah nää vet faktist inte XD
32. Beroende av något? Jacky yogurtar, Mannafrutti och bananer hahahah :'D 
33. Ditt livs största misstag? -
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? kan inte välja bara 1!!!
35. Har du några tatueringar? Nej, men vill ha!
36. Piercingar? vill också ha!
37. Vem är mest lik dig? mina kompisar XD
38. Har du någon förebild? Kellin Quinn eller Oli Sykes!
39. Vad ska du göra idag? inte ett skit 
40. Vad är det värsta du vet? Krig, våld, otrohet, lögner, djurplågeri, folk som inte tänker sig för va de säger högt!
41. Vad är det bästa du vet? när musiken passar in perfekt i ens liv!
42. Vad åt du senast? fisk o potatis XD
43. Vad vill du ha just nu? mera kläder!
44. Vad köpte du senast? kläder XD
45. Vem är din favorit kändis? Om jag bara får välja en... Kellin Quinn!
46. Vilken är din favoritställning? HAHAHAHA!
47. Tränar du? förbättrat mig nu i sommar så jupp!
48. När går du och lägger dig? nu på sommarlovet, kanske halv 5 på morgonen XD
49. Vad är klockan nu? 19:46
50. Är du nöjd med ditt liv? sådär halft :/ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0