äventyrsdag

Kom ganska just hem från en dag full av skratt från Wasalandia :D Även fast det inte finns så många saker att åka i när de hade tagit bort min favvosak och lade dit nån bergodahlbana som inte ens far upp och ner, och jag älskar ju att åka i de mest läskigaste sakerna :(
Haha men roligt hade vi ändå, kom hem med blåmärken på knäna, sjuka fötter, upprivna strumpbyxor, ett par nya coola solbrillor med en mustasch på och ett nytt halsband hahaha :D
solbrillorna var bara för coola och inte heller så dyra... YOLO! xD
Ikväll tror jag att jag ska kolla på film igen, för mina ben är verkligen jättetrötta!
Hade tänkt fara ut och gå en powerwalk för jag har varit för lat och inte orkat nu dehär senaste dagarna, men nu ikväll orkar jag verkligen inte heller, så får bli imrn ist!
nu kommer lite bilder från idag ^^... liiiiiiiite OBS!...
 
konsentrerad bitch spelar XD 
bara för att vara som alla andra bloggare nuförtiden och lägga ut bilder på maaat... xD
jag kom fram till att mitt pricksinne, inte kanske är min starkaste sida XDD
dethär passar mig bättre!... vet inte riktigt om man ska vara stolt eller inte...
min kära dejt ;)
känslan när vi äntligen gick en stock för oss själva!! vi hamnade alltid att dela med någon D:
hahaahha fyfan va jag skrattade när jag såg bilden nu när jag kom hem!
dat hair, dat face, dat tröja lixom!! hahhahaha :D 
 
 
oj.. det blev en hel del bilder.... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0