bilderna

 här är bilderna från idag, haha okej det är typ bara en massa djur bilder XDD så ni djurälskare ska fortsätta scrolla neråt :D
men det var det ända intressanta på ''mässan'' för annars var det bara en massa traktorer och sånt, vilket riktigt iiiinte min grejj .. x'D 
shit var mina ben värker! 
nu ska jag knäppa på en film och ha lite lördagsmys.... ensam *forever alone* :') 
 
lammet bakom det andra var bra för knasig... låg och sovde med ögonen fast och tuggade hö på samma gång XDD
 
mygoood domhär gätarna blev jag kär i hahaha :')
haha och domhär grisarna var bra för roliga, dom grävde en grop och sen mittiallt fick den hel rosa grisen fnatt och sprang runt i cirklar och var glad :D 
världens största häst var också på plats ^^ 
 
 
ojnää va jag hade roligt åt denhär tjuren, min första reakiton ''A EMO COOOW!!!!''
hahahaha :DD
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0