förvirrad chey här

alltså, igår trodde jag det var Lördag så självklart var det ju Söndag idag!
men nej, så var ju inte fallet. 
alltså märks verkligen att det är sommarlov när man inte ens vet var det är för dag!
Kollade just en film igen, såg LOL ^^ tänkte det var på tiden för mig att se den när man har läst andras bloggar och de har sett den haha men jo, den var ganska bra ^^
Såg igår föresten på Lilo & Stitch :D både 1 och 2 ^^ 
animerade filmer <3
 
haha nä men nu ska jag lyssna på musik, har knappt gjort det alls idag!
häääjjs :)
 
 
just because I miss this girl.....My Girl.... A LOT! :'( <3 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nanna

I miss you 2 ;( <3

Svar: aw D': <3
Marike Sipponen

2013-07-14 @ 10:46:55
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0