halåjjsan

idag har det ännu en gång varit en sån dag så man inte riktigt gör nånting, gått omkring i pyjamasshort hela dagen XDD
passade även på att klippa luggen lite, eller ja jämna ut den för det var så ojämt och jag blev jättenöjd över den!
En sak jag tycker är så konstigt, jag har så lust med jul och vinter nu just så det är helt sjukt!
Så fort jag har sett nån bild med snö eller nånting som kopplar mig till julen har jag börjat längta XD
Mitt på sommaren... :o 
haha det här var ett litet snabbinlägg, imorgon åker jag och storhandlar med mamma behövs verkligen! Kylskåpet är typ helt tomt!
Och så får jag min lilla belöning ^^
 
meen nu ska jag sova, natti natti :3
 
längesen ni fick en random webcam bild jag tog just, rätt så charmig min... visst? :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0