har blivit kär

i späckhuggare...
haha vill ha ett som husdjur ;(
har alltid tyckt om valar och delfiner sen dess jag var liten, minns jag sovde t.o.m med en liten delfinmjukisdjur och hade den med vart jag än gick XD
En av mina drömmar är nog att få röra en sån i verkligheten och se en! nån som vet var jag kan göra det?... call me XD XD
dom är verkligen vackra djur! och söta!! :'D
 
kollade just på Free Willy: Escape from Pirate's Cove och den handlar ju om en späckhuggare och mygod vad jag grät i slutet, har kollat på en liknande film för nåt år sedan och då grät jag verkligen kan jag säga, undrar va den hette :0 minns jag satt i vardagsrummet och min mamma kom in rusade och undrade varför jag satt och grät ensam och då skulle jag till stan just efter filmen... lyckat hahaha xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0